Dette må du aldri gjøre!!


WWW.CORNELISELANDER.COM

Hei folkens! For de av dere som har fulgt meg en stund så vet dere at jeg liker “no bullshit” når det kommer til trening, men stadig oftere ser jeg folk utføre den ene rare, dumme, meningsløse, og ikke minst FARLIGE øvelsen etter den andre. Jeg vet ofte ikke om jeg skal se, le eller gråte, men om du ser noen utføre lignende øvelser [som her vist i en video fra Action Jaxson] så hold deg LAAAAAANGT unna!!!

Har du den minste anelse om hva som kunne skje dersom han bommet med en millimeter, eller the slightest slip, mens han holder vektstanga slik?? Dette er IDIOTISK, og nå må folk se å våkne opp! Slutt med disse tullete bevegelsene, øvelsene som ikke bare risikerer din egen helse, men også de som er rundt deg. Gå for et ordentlig styrkeprogram med klassiske, harde og tunge øvelser, og ALDRI tren slik! Jo da, det ser sikkert fancy og flott ut, men er den selvskrevne oppskrift på en skadet kropp, og det vil heller ikke få deg i ordentlig god form.

OG SOM ALLTID: LIK OG DEL GJERNE DENNE SAKEN MED DINE VENNER!

Cornelis 

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #fit #fitness #hverdag #video #bilder #meninger #Norge #blogg #blogginnlegg #treningsbloggen #CornelisElander

3 kommentarer
    1. Jeg vil si at for at man skal gjøre slike “stunts” må man kjenne sin kropp og sine ferdigheter fullstendig. Det er ikke farlig om det er slik. Men det her er altså ikke noe man skal bare plutselig prøve hjemme uten videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg