Man tager vad man haver :)


Jul er tid for å kose seg, og kanskje har du verken tid eller mulighet til å komme deg på treningssenteret. Det behøver likevel ikke å bety det samme som at du ikke kan/skal trene, og mitt tips er at du bare benytter det du måtte ha tilgjengelig i huset [sånn som å bruke hunden som en lett manual 😉 ]… For det er viktig at “man tager vad man haver”, som ordlyden sier 🙂

Les mer på: Corneliselander.com

Fortsatt God Jul til dere alle, og la meg høre i kommentarfeltet under hva og hvordan du eventuelt trener nå i jula!
God Jul fra trener’n i Beverly Hills!
Cornelis

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #fitness #iform #jul #jula #Norge #bilder #blogg #fit #trene #treningsbloggen #trener #CornelisElander

1 kommentar
    1. Hei 😉
      I jula prøver jeg å komme meg mest ut på ski. Da har jeg fri på dagtid,+ noen styrkeøkter på Elixia Lillehammer. Syns det er lettere å få til trening når jeg har fri. Mest energi på dagtid.
      Bente 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg