30 dager til superform

Det er klart for en ny serie, og utgave av “Fit in 30 days” programmet her på bloggen. Har du lyst til å oppnå den beste versjonen av deg selv i samarbeid med meg over en 30 dagers periode?

Les også mer på: Corneliselander.com

30 dager til superform
I dag starter jeg nemlig opp en ny serie og runde med 30 dager til superform program her på bloggen, der jeg ukentlig vil legge ut nye program og oppsett for dere lesere her på bloggen! Har du lyst på et skreddersydd program og direkte hjelp kan du også kontakte meg på email angående dette. 


@randiae er bare én av mange nordmenn som har hatt sinnsyk effekt ved hjelp av mine metoder!

Her er hva du trenger å gjøre:

1. Dele dette innlegget på din Facebook profil/side

2. Lik min Facebook side

Når du har gjort dette sender du meg enten en DM på facebook eller en email og du får tilgang til 30-dagers programmet!

Sammen om et sunnere Norge!
Cornelis

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #iformmedCornelis #Side3 #blogg #hverdag #bilder #konkurranse #vinn #treningsbloggen #trener #CornelisElander

3 kommentarer
    1. Jeg skjønte ingenting da jeg så bildet av en rygg jeg syntes så kjent ut. Ahh – det var meg jo 😉 Gøy å se bildet mitt blir brukt til å motivere 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg