Videoblogg om trening og kosthold

God morgen fra Hollywood, og tusen takk til deg som følger meg og bloggen! Etter mange forespørsler fra dere lesere har jeg nå bestemt meg for å begynne med faste videoklipp her på bloggen [og også gjennom live sendinger på Facebook siden], og jeg legger her i dag ut en videosnutt med svar på noen spørsmål som jeg mottok på email fra enkelte av dere. Husk også å subscribe til min YouTube kanal, og stay tuned for mange nye klipp og videoer fra Hollywood!

Sammen om et sunnere Norge!

Cornelis

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #iformmedCornelis #Side3 #blogg #video #vlogg #hverdag #trene #helg #trene #Norge #iform #treningsbloggen #trener #CornelisElander

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg