Hvorfor ties det om den farlige maten?


Hvorfor kritiseres SUNT tilskudd, mens farlig, usunn mat nær sagt blir applaudert fram i norsk media?

Les mer på: Corneliselander.com

Jeg synes det er Interessant [og trist] hvordan så mange eksperter i norsk media kritiserer sunt proteinpulver og proteinshakes, mens INGEN av dem joiner meg i kritikken av [og prøver å forhindre at særlig barn og unge dytter i seg] all den usunne, FARLIGE maten… Hvorfor er det slik?

Det er faktisk helt SINNSYKT at de kritiserer og for eksempel mener at man “kan legge på seg” av en proteinshake, mens de IKKE kritiserer [og enkelte ganger heller gjerne applauderer fram] farlig mat som pølser, brus, og smågodt [!]. Ja, vi lever virkelig i the twilight zone……

Hva tror DU er grunnen til at de kritiserer sunt tilskudd, mens de tier om all den farlige maten?

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

Cornelis

#Nettavisen #trening #smågodt #debatt #mat #Side3 #blogg #hverdag #bilder #treningsbloggen #trener #CornelisElander

3 kommentarer
    1. Det er et interessant tema du tar opp! Jeg tror helt ærlig kritikken på sunt tilskudd stammer fra uvitenhet, kanskje også et snev av misunnelse. Hvis det stemmer at flere av disse er utdannet innenfor ernæring forstår jeg virkelig ikke tankegangen deres, hva med å ta en titt på næringsinnholdet i maten du nevner applauderes frem? Det er helt motsigende, men enkelte ting skal man vel bare ikke forstå..
      Ha en fin helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg