Det verste jeg noen gang har sett


I helgen var jeg en liten tur innom idylliske og vakre Laguna Beach, men i den lokale Starbucks kaféen deres fant jeg imidlertid noe av det verste jeg noen gang har sett…

Les mer på: Corneliselander.com

Ok, så du synes sikkert nå at jeg overdriver litt når jeg skriver at det er “det verste jeg noen gang har sett”, og jeg overdriver selvsagt litt for å “make a point”. Likevel må jeg innrømme at det jeg fant i hyllene på Starbucksen var av noe av det mer ufyselige jeg noen gang har funnet i butikkhyllene. For hva sier du til sjokolade med potetgull biter inni??… Det er slike ting som gjør at Norge og verden går under om dagen, ved at stadig flere og flere sliter med overvekt og fedme.

Det skal også sies at den kanskje verste varianten de hadde av dette nye “godtet” var en versjon med bacon [!!!] inni sjokoladen. Men den var/er visst så populær at den var de utsolgt for…. Nei, nå står ikke verden til påske.

Hva er det verste tilfellet av snacks/godteri DU har sett?

Sammen om et sunnere Norge!
Cornelis

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #iformmedCornelis #Side3 #blogg #hverdag #bilder #mat #godteri #kosthold #mandag #morgen #treningsbloggen #trener #CornelisElander

7 kommentarer
    1. Jeg blir kvalm av tanken på sjokolade med potetgull biter og sjokolade med bacon i,det er utrolig hva produsentene finner på idag for å gjøre folk enda mer fristet og annet! Det er bare å se om det reklameres for en ny type snop på tv,dagen etter på butikken er hyllene tomme! Å det som gjør meg frustrert er når de plasserer alt mulig snop ved siden av kasse området,hva med at de kunne dytta snopet lengst inn i butikken å tatt grønnsaker og frukt i det området?☺️💪🏻Eller som jeg har sett,slike hyller man plukker smågodt fra,fylt med oppskjærte grønnsaker og frukt,DET hadde jeg gjort om jeg hadde vært butikkeier😅🏋🏻💪🏻Digger bloggen din,instagramen din og facebooksiden din å snart er jeg klar til å starte opp med ditt program,å gleder meg virkelig💪🏻👙Sammen for ett sunnere Norge(og verden😅😂💪🏻)

    2. Niks @marte Smash er friterte maiskjerner dekket med melkesjokolade… Ikke at det er så mye bedre da 🙂
      (forøvrig var det mest ufyselige at de faktisk selger sjokolade med bacon i…]
      Cornelis

    3. Hvordan er det mulig å holde seg 100 % unna sukker? 🙂
      Hadde jeg gjort det, hadde jeg gått på veggen for lengst assa.
      Det er jo mange høytider + bursdagsfeiringer og ikke minst helger i løpet av et år, og jeg synes det blitt litt spesielt å sitte å drikke vann på en restaurant, mens alle vennene mine hiver innpå med vin.
      Hva spiser du når du skeier ut?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg