Noe er galt når…

Påske betyr for min del ikke at jeg ligger på latsiden og bare spiser godt, og denne uken har jeg reist mellom NY og LA og trent klienter, gjort en tv innspilling i Hollywood, og intervjuer med både @nettavisen.no @nrk @nrktrondelag og @kkmagazine @kk_nett. Så er jeg imot at barn skal kose seg i påsken?

Les mer på: Corneliselander.com

Nei
Jeg er nemlig ikke imot at man skal kunne kose seg litt i påsken, og selv om du spiser smågodt både én og to dager denne uken så vil det selvsagt ikke ha noe å si på helsa eller kroppen. Det jeg imidlertid er skremt over er at vi bruker påsken som en unnskyldning for å spise usunt og farlig i UKER, og når “påsken” for mange startet for 3-4 uker siden da ER imidlertid noe galt.. Jeg har de siste ukene også hørt argumenter om at jeg visstnok ikke unner barn å kose seg (noe som selvsagt er helt feil), og mitt ønske er heller at vi faktisk skal gjøre påsken til noe spesielt som de faktisk gleder seg til, og ikke bare nok en dag/kveld med kilovis med usunt og farlig godt… La meg gjerne vite om du skulle være uenig!! 😉

God påske! (Og gled dere til fortsettelsen)

Cornelis

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #iformmedCornelis #Side3 #mat #blogg #blogginnlegg #debatt #meninger #smågodt #treningsbloggen #trener #CornelisElander

1 kommentar
    1. Kan du ikke bare nyte livet i statene istedenfor å bekymre deg sånn for moderlandet – man greier tross alt ikke å endre andre enn seg selv!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg