Påske konkurranse på treningsbloggen


Er DU klar for å trene med Cornelis?

Det er klart for en ny konkurranse her på bloggen, og i anledning påsken kan DU nå vinne et skreddersydd treningsprogram, oppfølging, og ekspert- hjelp for å få på plass sommerkroppen. Mine flotte #IformMedCornelis deltagere har oppnådd sinnsyk effekt av mine metoder, og nå har også du muligheten til å vinne personlig oppfølging! Her er hva du trenger å gjøre:

Les mer på: Corneliselander.com

Mine #IformMedCornelis deltagere @randiae og @Steffen.no fortsetter den imponerende jobben med å være gode ambassadører for mine metoder og treningsoppsett, og nå kan også DU vinne hjelp fra meg! Så hvis du vil få oppfølging av HollywoodTreneren og bruke mine metoder for å oppnå dine mål og ønsker bør du da sende meg en direkte email med litt info om deg selv og hvorfor vi bør velge akkurat deg. Jeg kommer nemlig denne gangen til skjære det først ned til fem personer som jeg så vil legge ut bilde og info om her på bloggen og på Facebook siden, og så vil jeg la det være opp til mine følgere og dere som daglig leser bloggen å være med på å bestemme hvem som bør vinne!

Så send meg en email, fortell meg hvorfor akkurat du fortjener å vinne påskekonkurransen, og la oss bygge den beste versjonen av deg!

Sammen om et sunnere Norge!
Cornelis

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #iformmedCornelis #Side3 #blogg #hverdag #bilder #konkurranse #påske #treningsbloggen #trener #CornelisElander

2 kommentarer
    1. Åja, skulle gjerna ha vunnet en sånn konkurranse 🙂 Men vil ikke utlevere meg så veldig mye på facebook, så da kan jeg ikke bli med denne gangen :/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg