Ikke alle nordmenn bare drikker på en fredag

Hei folkens, og god helg fra trener´n deres i LA! I går skrev jeg på Facebook siden at jeg skulle legge ut noen spreke profilbilder her på treningsbloggen, og her har du dem. Dette er nemlig bare et lite knipe av noen av mine sprekeste følgere, og som du ser er det ikke bare å drikke disse gjør på en fredag 🙂 

Les mer på: Corneliselander.com

Så hva med deg? Hva gjorde du i går, og skal du trene i helgen?

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

– Cornelis

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #iformmedCornelis #Side3 #blogg #blogginnlegg #hverdag #bilder #trene #treningsbloggen #trener #CornelisElander

4 kommentarer
    1. Jeg er en mann på 55 år snart.. Har vært ufør i 8 år grunnet MS.
      Er far til 5 og bestefar til 4😘
      Har sittet 2,5 år i rullestol, men etter lang og god medisineringseffekt, har jeg kommet meg på beina.
      Nå trener jeg 6-7 ganger i uka..
      Greit å følge dine sider for å få inspirasjon Cornelis.. Er på Instagram og Facebook , men dårlig på å legge ut bilder da😜

    2. Hei Cornelis. Jeg er en ung gutt som slet med spiseproblematikk for en stund siden og ble ganske spinkel og skranglete. Men da jeg kom over bloggen din så jeg viktigheten av mye mat når man trener tung styrke. Jeg er idag helt frisk og har gått opp rundt 20 kg! Takk for at du ikke promoterer tynnhetsideal og babymåltider men rett og slett hvordan bli stor, sunn og sterk! Takk for at du ga meg den dytten jeg trengte Cornelis og fuck the haters 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg