Slik ser en milliardærs Super Bowl party ut


I går gikk Super Bowl nr.50 av stabelen direkte fra Levi’s Stadium i Santa Clara, California, og jeg var for første gang innom naboens storstilte party… 

Les mer på: Corneliselander.com

For første gang i mitt liv var jeg innom et såkalt “Super Bowl Party”, og etter å ha stilt opp for bilder på den klassiske røde løperen tok Amanda og jeg turen innom naboens fest som etter ryktene skal være den største av sitt slag i LA (og trolig på hele vestkysten av USA…).

På utsiden jobbet valet gutta hardt med å ta imot alle de 400 gjestene på best mulig måte, mens barna på innsiden av gjerdet blant annet klatret i kunstige “fjell” og lekte seg foran green-screenen…


Naboens hage var fylt opp av store telt med storskjermer og sofaer for alle de hundrevis av gjestene… Og selvsagt fire barer[!]…


Selv foretrekk jeg imidlertid maten som besto av blant annet en egen sushi restaurant, og Beverly Hills´ beste italienske restaurant, Il Pastaio [som for anledningen holdt stengt, og hadde flyttet inn hos naboen min for dagen [!!].

Les også: 3 ting som gjør at du aldri får sixpack




Men jeg sørget uansett også for å ha plass til et bittelite stykke av denne. Så nå er det avgårde for å løpe litt på mølla – tror naboen min trenger å joine 😉

For mer fra min hverdag i Hollywood: Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

– Cornelis

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #hverdag #bilder #SuperBowl #USA #Side3 #mat #blogg #blogginnlegg #bilder #trene #treningsbloggen #trener #CornelisElander

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg