– Jeg er rå flink!


Min #IformMedCornelis deltager Randi Annette har hatt noen tøffe økter, og har en tilbakemelding å komme med:

Les mer på: Corneliselander.com

– Fy faen!

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

Så er det rart jeg er stolt? ALLE mine #IformMedCornelis deltagere har oppnådd helt sinnsyke resultater av å følge mine metoder, og alle har [selv om de allerede var i god form før vi begynte] tatt treningen helt til toppen, og oppnådd det de ønsket. En av dem økte feks 60% i styrke [!!!] på kun 8 uker, og Randi Annette har oppnådd mye mer muskelmasse, strammet opp, og fått mer energi og styrke. Hun har rett og slett tatt treningen “to the next level”.

Jeg er rå flink!
– Jeg presser meg selv mye mer nå enn noen gang, jeg takler smerte og jeg har blitt veldig flink. Ja, jeg må faktisk få skryte litt av meg selv oppi alt dette også. For ja, det betyr mye at man har en god coach, men det hjelper lite hvis man selv ikke er flink til å presse selv selv. Jeg takler smerte bra og jeg tør å trene hardt når det kommer til styrketrening, noe mange jenter er redde for. Jeg har virkelig lagt sjelen min i dette. Og jeg synes rett og slett at jeg er rå flink, avslutter hun blogginnlegget med.

Og ja, Randi Annette; du har all grunn til å være fornøyd!

– Cornelis

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #iformmedCornelis #Side3 #blogg #blogginnlegg #Instagram #trene #debatt #treningsbloggen #trener #CornelisElander

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg