Snart 10.000 følgere på Instagram!!!


Wow, vi runder snart 10.000 followers på Instagram!! Hvis du ikke følger meg allerede please følg meg @corneliselander

Daglig legger jeg nemlig ut her både bilder og videoklipp fra Hollywood, i tillegg til å gi support, tommel opp, og like alle de flotte treningsbildene som jeg daglig blir tagget i. Følg meg i dag, og la oss sammen gjøre Norge til verdens sunneste nasjon!

– Cornelis

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #iformmedCornelis #Side3 #blogg #blogginnlegg #Instagram #trene #debatt #treningsbloggen #trener #CornelisElander

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg