Bygger drømmekroppen med Cornelis Elander!


Randi Annette Enge slår stadig vekk nye personlige rekorder, og har oppnådd sinnsyke resultater ved hjelp av mine metoder!

Les mer på: Corneliselander.com

Randi Annette Enge er én av tre flotte #IformMedCornelis deltagere som siden november har vært med på mitt nye, store bloggprosjekt der målet mitt er å gjøre Norge til verdens sunneste nasjon. Randi Annette hadde ikke et ønske om å bli veldig mye tynnere, og var allerede godt trent da vi startet opp. Likevel ønsket hun å ta treningen til “the next step”, og oppnå det som hun ser på som sin “drømmekropp”. For litt siden kunne du blant annet lese at hun stadig vekk setter nye rekorder ved hjelp av nytt treningsprogram fra meg, men hun har ikke ligget på latsiden siden den gangen for å si det sånn… 🙂 På Instagram skriver hun blant annet at hun “elsker å være med på prosjektet med en så dyktig person”, og her ser du litt av det hun har oppnådd:

Her ser du litt av effekten av å benytte mine metoder…. Helt rått Randi Annette!

Følg henne også på Instagram @Randiae der hun daglig legger ut flotte #IformMedCornelis bilder og videoer, eller les forøvrig mer om henne og vårt prosjekt på hennes blogg her. Lik og del!

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

– Cornelis

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #iformmedCornelis #2016 #tren #Side3 #blogg #blogginnlegg #godmorgen #Norge #trene #treningsbloggen #trener #CornelisElander

14 kommentarer
    1. Det er så rart å se seg selv slik. Jeg trodde ikke jeg kunne forme kroppen på en annen måte. For jeg har jo trent veldig mye ifra før også. Men, dette her går over all forventning! 🙂 😀

    2. Stakkars deg Gunnar. Redd for jenter som er i form. Hvordan kan du se om hun er penere på før bildet? En ser bare ryggen hennes på begge. Sniff sniff. Her lukter det vissen mann lang vei.

    3. Hei! Forståelig st treningsopplegget er spesielt lagt opp til henne, men lurer på om det ligner de programmene du legger opp her på bloggen, og om disse er like gode å følge for kvinner som menn?

    4. Synes hun ser bra ut både før og etter Gunnar, og som Anders skriver så er det jo bare ryggen hennes du her ser – så er det ikke imponerende hva hun har fått til? Nå behøver ikke dette å være alles mål og ønske, men hun ønsket altså å ta treningen “to the next step” – og det har hun da så virkelig klart!
      Cornelis

    5. Kan du legge ut kostholdsplanen og treningsprogrammet du har laget for hver av de tre personene som deltar i prosjektet #IformMedCornelis?

    6. Hei Mann! Ja, nå er dette i en konstant forandring – så det som de bruker en uke er ikke hva de nødvendigvis benytter seg av den neste. For et mer generelt inntrykk av hvordan vi jobber kan du blant annet sjekke ut treningsserien som jeg hadde gående her på bloggen fram til jul. Den vil vise mye av det samme som jeg her legger opp for dem, mens jeg selvsagt tilpasser hver uke og økt til den enkelte utifra hva han/hun ønsker å oppnå. Trykk på “treningsprogram” i margen her på bloggen for mange forslag og oppsett!
      Mvh
      Cornelis

    7. Gunnar: Det å høre slikt er ikke noe jeg blir overrasket over. Men, jeg vet hvor mye tid og svette det ligger i den ryggen. Så tusen takk for at du ser forskjell. Det betyr mye for meg 🙂
      Anders Moe: Takk 🙂
      Steffen: Takk. Du selv er kjempe flink og du har virkelig fått igjen for all den jobben du har lagt i dette.
      Cornelis: TAKK, nok en gang. DU er så dyktig!! 🙂

    8. Tilbaketråkk: what is a pk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg