Slik skal Norge bli verdens sunneste nasjon


Jeg skal gjøre Norge til verdens sunneste nasjon – blir du med?

Les mer på: Corneliselander.com

Vi er nå i gang med mitt nye store bloggprosjekt der jeg skal gjøre Norge til verdens sunneste nasjon, og i første omgang har jeg valgt ut seks “heldige” vinnere som alle over de neste ukene og måneden kommer til å få servert utfordringer, oppgaver, konkurranser, og mye annet gøy her på bloggen. Og du som leser kan også være med å ta del i dette nye prosjektet ved å stemme fram deltagerne, gi dem din støtte, og selvsagt få med deg alt det spennende som kommer til å skje her på bloggen i tiden framover (jeg kan røpte at det blir videosaker fra Hollywood, intervjuer og møter med spennende kjendiser, utfordringer (der også du kan vinne!), intervjuer, tips&råd, og masse, masse annet gøy og spennende! Så følg med!!

I dag vil jeg imidlertid få lov til å presentere deltager nr.2; Randi Annette

Randi Annette er en tøff jente som i dag blant annet trener kampsporten Jiu-Jitsu, og styrke [2-3 ganger i uken]. Hun har også vært med på #CornelisUtfordring på Instagram, i lengre tid, og vil i tiden som kommer bli utfordret av meg til ytterligere å gjøre ting hun både elsker og kanskje ikke liker så mye [hun hater blant annet å jogge 😉 ].

Du kan også følge henne på Instagram @randiae der hun nå daglig kommer til å legge ut spreke #IformMedCornelis bilder og videoer!
—————-

Husk altså å sjekke innom bloggen daglig for nye intervjuer og saker, og la oss sammen gjøre Norge til verdens sunneste nasjon!!

– Cornelis

#Nettavisen #trening #trene #iform #Side3 #Norge #CornelisTrenerNorge #IformMedCornelis #treningsbloggen #trener #CornelisElander

6 kommentarer
    1. Nå vet jeg ikke om jeg skal angre på at jeg sa det til deg at jeg hater å jogge. Mulig den slår hardt tilbake. Huff. Nei. La oss håpe det ikke gjør det 😀

    2. Tilbaketråkk: Writing cash-pulling copy
    3. Tilbaketråkk: GVK BIO

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg