Norges beste blogg!


Norges beste blogg! Jepp, det er målet at denne bloggen skal bli. Og det er her jeg trenger din input!

For hva du som leser ønsker å lese mer om er nettopp hva jeg liker å streve etter, og dermed også legge ut her på siden. Så har du innspill, ideer, og tanker så send meg gjerne en email med dine forslag!!

Videoer
Noe av det mange av dere tidligere har etterspurt er mer video, og kanskje litt mer fra California. Og dette kommer – tro meg 😉 Jeg har akkurat nå både serien “Cornelis i Hollywood” liggende ute på TV3s Gossip.no i tillegg til flere videoinnslag her på bloggen den senere tid. Og det kommer i tiden framover også mye nytt og spennende med meg i media – så følg med!

Treningsprogram
Jeg vil ukentlig legge ut nye treningsprogram her på bloggen og Side3, i tillegg bli daglige råd&tips for hvordan du kan oppnå drømmekroppen. Men har du tanker om hva du ellers ønsker å lese mer – så send meg altså gjerne en email med dine forslag slik at jeg kan gjøre dette til Norges beste blogg!

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

– Cornelis

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #trene #bilder #blogg #blogginnlegg #Hollywood #USA #treningsbloggen #trener #CornelisElander

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg