Sjekk ut disse spreke nordmennene!

God morgen, og takk for at du klikker innom treningbloggen! Det er onsdag, noe som her på bloggen betyr tid for å vise fram noen av dere! Hver onsdag framover vil jeg nemlig legge ut noen av de Instagram profilene som har tagget meg den siste uken, og profilere dere her på Hollywood bloggen. Vil du at jeg skal fronte deg? Tagg meg da @corneliselander !


@Arnesenpics


@Annhelenst


@Justandreas


@Askhusby


@Hegeyttri


@Nakken8


@Andreassen88


@Fun_Fitness_Freak


@Isabelheard1

Så vil DU ha din profil frontet her og ellers i sosiale medier av meg? Tagg meg da @corneliselander!

– Cornelis

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook 

#Nettavisen #trening #fit #fitness #trening #bilder #instagram #treningsbloggen #trener #CornelisElander

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg