Slik trener nordmenn

Hei, og takk til deg som følger meg her på bloggen, og ellers i sosiale medier! De siste dagene har jeg blant annet på Instagram bedt om å få se DEG som følger meg, og hvordan du trener. Her er noen av bidragene jeg fikk: 

De siste dagene har jeg etterspurt sporty treningsbilder fra mine følgere blant annet på instagram, fordi jeg nettopp ønsker å motivere flere av leserne på Nettavisen til å trene mer og oftere. Vi nordmenn blir stadig bare feitere og feitere, men samtidig er det også mange som trener ekstremt bra og mye. Mitt mål er da å prøve å formidle noe av den treningsgleden og inspirere flere til å også å bli “bitt av basillen”, og med slike bidrag burde ikke det være noe problem…;

@clarissabergh                                                                                              


@ulrikgiske


@jekl77

@camillayong

@linnbeateaunan

Vil du bli frontet?
Så vil du bli frontet på Hollywood bloggen, og vise Norge hvordan man bør trene, spise, eller kanskje du har en flott treningsplass du vil vise fram som du mener resten av oss bør se? Vel, tag meg da på Instagram @corneliselander – så kanskje finner du deg selv her 🙂

God treningsonsdag til dere alle, og la oss gjøre Norge til verdens sunneste nasjon!
– Cornelis

#Nettavisen #trening #bilder #instagram #motivasjon #Norge #trene #kosthold #iform #treningsbloggen #trener #CornelisElander

3 kommentarer
    1. Du er rå cornelis 🙂 . Artig å se og lese dine innlegg, bilder og videoer 🙂 . Du deler mye bra og har backet up en hel hau av mennesker . Stå på sjef 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg