Vraker vaskebrettene – nå blir disse kroppene undertøysmodeller


(Foto: Skjermdump/Dressmann

Dressmann vraker sine velkjente “glansbilde”-modeller, og slipper den “vanlige mann i gata” til. Les om hva jeg mener om det her, og i dagens intervju med TV2. La meg også høre hva du mener om saken i kommentarfeltet under! 

Les mer på: Corneliselander.com

Kan gi feil signaler
– Mange synes vel det har vært et litt for stort kroppspress og et feil kroppsideal i lang tid, og jeg ser helt klar poenget med å bruke utradisjonelle modeller. Samtidig er det viktig at vi ikke går fra den en yttergrensen til den andre, og på lik linje med at man kan si at ekstremt undervektige modeller kan gi feil signal særlig overfor unge, er det heller ikke heldig å fronte overvekt som “idealet”. I dagens samfunn er det flere og flere som sliter med overvektige og fedme, og da behøver ikke det å fronte overvekt være så mye bedre enn å fronte undervekt, sa jeg blant annet til TV2 i dag.

Hva mener du om denne reklamen? La meg høre din mening i kommentarfeltet under!

Cornelis

#Nettavisen #trening #iform #reklame #Norge #bilder #meninger #debatt #blogg #fredag #treningsbloggen #CornelisElander 

2 kommentarer
    1. personlig synes jeg det er bra at de velger mer “normale” kropper som modeller, da jeg ikke kjøper klær fremstilt av kroppper som virker som er meislet ut av stein. alle de “supre” modellene gjør det ikke noe bedre med tanke på feil kroppssyn og kroppspress.

    2. Jeg syns vi burde bruke vanlige, sunne mennesker som modeller! Er man naturlig tynn så er man det, og har man noen ekstra kilo, men trener nok og spiser sunt og passe så er det også greit. Eller hvis man er helt “normalvektig”, men ikke radmager

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg