På ferie med Cornelis – slik ferierer kjendistreneren


Se bilder fra min ferie i Syd-Europa, der jeg i sommer er ute på en femukers lang biltur gjennom noen av Spanias og Frankrikes flotte steder. Få forøvrig også med deg andre episode av “På ferie med Cornelis” serien, som kommer her på bloggen og Nettavisen i morgen!

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook 

Et ytterst uvanlig bilde av meg… I Frankrike har jeg til og med blitt lurt bak bardisken [noe du nok ikke kommer til å se igjen med det første…] 😉 

Vakkert i Ronda, Spania… Få med deg mer av dette flotte stedet i neste episode i nettserien min! 

Typisk “Cornelis frokost”, og noe du kunne lese mer om i innlegget; “Slik spiser du for å bygge muskler”

Av og til knipser jeg også bilder før jeg rekker å fikse håret.. 🙂 

#BedHead 🙂 

Og til slutt; Amanda, jeg, og hunden min Benodette på club i Marbella 😉 
57LeBcAG2q
Følg meg også gjerne på Instagram for bildeoppdateringer @corneliselander

Cornelis 

#Nettavisen #trening #Side3 #Side2 #bilder #instagram #blogg #reise #sommer #treningsbloggen #CornelisElander 

3 kommentarer
    1. Hei Cornelis Elander. Er en gutt på 20 år som har trent litt av og på i 3-4 år. Har venner og bekjente som trener og har “store” armer. Blir så sjalu, og når jeg spør de så sier de at de trener nesten ikke armene, at det er genetisk(?) eller hva det kalles.
      Kan du lage en post om “hvordan får store armer” og feil og slikt hvorfor folk evt ikke får det, feil trening? etcetc… Og tips til dette, store biceps.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg