Når far lager mat…

Ok, for de av dere som har fulgt meg en stund, og som kanskje så meg på 4 Stjerners Middag på TVNorge i fjor, så vet dere at jeg er flinkere til å fortelle/forklare hva man bør spise [for å komme iform] enn jeg strengt tatt er til å lage mat… Så da jeg i går kveld ble nødt til å lage min egen middag, gikk det slik:

Følg meg også på Instagram, eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook! 

La oss starte med litt ordentlig verktøy… 🙂 

Og å bruke denne kan vel ikke være så vanskelig… 

Les mer på: Corneliselander.com

Jeg hater å lage mat
Ok, så det å lage mat er ikke en av mine sterkeste sider, og personlig foretrekker jeg å få det servert ute på restaurant eller å ha noen andre til å lage det for meg [rett og slett fordi jeg IKKE kan lage det selv]. Selv spiser jeg blant annet frokost og lunsj ute hver dag, mens jeg hjemme veksler mellom å få maten laget for meg hjemme, eller jeg og dama er ute og spiser på restaurant. I går kveld var det imidlertid en annen situasjon da jeg var “alene hjemme”, og skulle lage maten selv. Stor gutt 😉 

Vel, når far kokkelerer er i hvert fall hunden smart nok til å skygge banen…

Min middag;
Så middagen jeg valgte å gå for var en boks tunfisk + 2 porsjoner med ris (jepp, noe enklere og bedre finner du ikke..).

Men jeg skulle gjerne likt å ha sett de menneskene som fabrikanten mener denne lille boksen skal kunne servere “5 servings”. Selv ble jeg ikke engang halvmett, og det med 2 servinger av ris ved siden av… 

Vel, sunt var det i hvert fall, og jeg kan love deg at dette både vil bygge muskler og holde fettet borte fra magen i sommer… Om mine gjester fra 4 Stjerners Middag hadde blitt så veldig mye mer imponert over dette er kanskje en annen sak… Sandra, Marit, og Thomas, kommer dere på besøk til Hollywood snart? 😉

Cornelis

Følg meg også på Instagram, eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook! 

#Nettavisen #trening #kost #kosthold #helse #blogg #blogger #blogginnlegg #hverdag #bilder #innlegg #treningsbloggen #trener #CornelisElander 

1 kommentar
    1. Hei! 🙂
      Du jeg sitter her i sofaen nå en søndagskveld og er litt oppgitt over meg selv over hvor vanskelig det skal være for meg å kunne komme dit jeg vil være kroppsmessig. Jeg har tidligere slitt mye med bulimi og er livredd for å falle tilbake, men har bare så lyst til å gjøre det riktig og FÅ EN FLAT MAGE! Hehe huff jeg føler meg så teit og desperat men lurte på om du kunne tipse meg om hva jeg burde gjøre?? Hører så ufattelig mange teorier om hva man skal gjøre og det er så vanskelig å vite.. Nå tenker jeg både trening- og kostholdsmessig:) håper du kan ta deg tid til å svare, da blir jeg kjempeglad! 🙂
      Stor klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg