Slik skal en bunad bæres :)

Daglig mottar jeg hundrevis av flotte bidrag til min #CornelisUtfordring på Instagram, og i går mottok jeg en video fra en av mine faste følgere som viste en av de råeste måtene du kan bære en bunad på:
video:bunad 
Råtøft bidrag fra @Askhusby til min #CornelisUtfordring i sosiale medier – så hva var din unnskyldning for ikke å trene i går sa du? 🙂  

Så der har du det altså; det er fullt mulig å trene og bevege seg litt selv i en bunad… Nå er imidlertid 17.mai over for denne gange, og det er på tide å rette fokuset mot sommeren igjen og legge ned en ordentlig innsats før fellesferien setter inn. Så hvem er med på å gi gass fram mot sommeren? Legg gjerne igjen en kommentar under med ditt navn om du er med, og del også gjerne denne bloggen og denne posten med alle dine treningsglade venner og bekjente.

Sammen om å gjøre Norge og nordmenn til verdens best trente folk og nasjon! 
Cornelis 

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook  

#Nettavisen #trening #Side3 #Side2trening #iform #trene #video #bilder #CornelisUtfordring #instagram #treningsbloggen #CornelisElander  

8 kommentarer

Siste innlegg