Live from Santa Monica :)

2rmyrVAGzb

Trykk på bildet for lyd 🙂 

Jeg var en kjapp tur innom “gamlebyen min” Santa Monica i dag, og selv om været egentlig var rimelig grått og trist så fikk jeg det faktisk til å se ganske så solfylt og sommerlig ut på videosnutten jeg lastet opp til Instagram kontoen min. Ah, denne teknologien og alle filtrene vi bruker i sosiale medier ass, for som jeg har skrevet tidligere “riktig lys hjelper” 🙂 

Uansett, håper jeg dere alle har en fortreffelig ukeslutt, og jeg gleder meg til å se mange nye #CornelisUtfordring bilder fra dere i sosiale medier og ikke minst flotte 17.mai bilder denne helgen! [husk å tagge meg @corneliselander så jeg får sett dere alle i festantrekkene!]

Cornelis

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg