Fungerer egentlig verdens mest solgte treningsprogram?


Du har kanskje hørt om konseptet P90X (verdens mest solgte treningsprogram), men spørsmålet er; fungerer det egentlig? 

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook 

Den forhenværende komikeren, nå personlig trener, Tony Horton, som har skapt suksessen kan i hvert fall le hele veien til banken – for hans P90X program genererer nemlig rundt 2 milliarder årlig [!]… Men er P90X egentlig verdt pengene, og vil det få deg i form? Vel, sannheten har ingen fasit for som med alt annet vil det nok kunne fungere for noen, mens det ikke vil gi mye effekt for andre. Som du kan lese om på Side3 i dag ser jeg nemlig både positivt og negativt på opplegget, og dagens artikkel som ligger ut henviser til en gruppe mennesker som benyttet dette over [obviously] en periode på 90dager. I mine øyne var resultatene imidlertid overraskende dårlige, og personlig mener jeg at jeg skulle ha har klart å fått dem i like god/forbedret form på rundt én uke… 

Markedsføring
Så hvorfor gjør P90X det så bra [er i hvert fall mitt spørsmål], og svaret er nok kort og godt god markedsføring. For når du driver en business som gir så stor avkastning kan du selvsagt også hyre inn/sponse de største stjernene. Og når for eksempel Pink og profesjonelle atleter som NFL quarterback, Kurt Warner, takker hjemme programmet for at de har kommet i så god form må jeg nesten dra litt på smilebåndet – for det er klart det ikke er ved hjelp av å stå og hoppe litt foran tv-skjermen hjemme som får sportsatleter i optimal form…

HAR DU PRØVD P90X, OG HVA ER I SÅ FALL DIN MENING OM DETTE? 

Cornelis  

#Nettavisen #Side3 #Side2trening #trening #helse #iform #pappakroppen #blogg #treningsbloggen #trener #CornelisElander  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg