Du er utfordret.. Vis deg frem!

Hei alle sammen, og takk for alle hyggelige tilbakemeldinger til innlegget “Jeg vil ikke unnskylde meg for den jeg er“, som jeg la ut på bloggen her i går. Jeg setter ufattelig stor pris på alle dere som har kommentert og sendte meg direkte meldinger, både her og på facebook siden. I dag ønsker jeg imidlertid å utfordre dere alle til gjøre noe for meg; 

Vis deg frem! 
Jeg ønsker nemlig å bli bedre kjent med dere som daglig er innom her på bloggen, og jeg vil også gjerne se hvem dere er! Som jeg har skrevet om tidligere står jeg nemlig fast ved at treningsselfies kan være bra , og jeg mener dette både kan være en bra måte å bli kjent med andre likesinnede på, og ikke minst motivere en selv og andre i bedre form. I tillegg ønsker jeg altså nå å bli bedre kjent med deg som leser. Så legg derfor ut et bilde av deg selv, og bruk #CornelisUtfordring og tagg meg på Instagram @corneliselander – så kommer jeg med tilbakemeldinger, tips og råd på alle dine bilder! La oss nemlig bygge et trenings community sammen, med høy takhøyde, god oppmuntringer, og ikke minst oppbakking! Det er nemlig lettere å få til mer når man er flere, og jeg kommer framover til å poste mye nytt og spennende her på bloggen [blant annet med videoer og tips jeg vet mange av dere både har etterspurt og ønsket] – så følg med! 

Men nå; vis meg hvem du er. La meg bli bedre kjent med deg som daglig er innom her på siden og gjør både bloggen, og min jobb, så morsom. Tusen takk! 
Hilsen fra trener´n deres i Hollywood

* Følg HollywoodTreneren på Facebook *  


WWW.CORNELISELANDER.COM
 
#Nettavisen #Side3 #Side2trening #iform #bilder #instagram #trener #CornelisElander  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg