Er denne verdt nesten 7.000.000 ?

0VulPugG3f
Denne kostet nesten 7.000.000…. Verdt det? 

Les mer på: Corneliselander.com 

BMW i8 er en bil jeg både beundrer og digger. Den er “futuristic”, fun, og ekstremt tøff (og ja, så skal den visstnok også være bedre/bra for miljøet 😉 ). Med en listepris på $136,500 her i USA ( rundt 1.100.000NOK) er den også overraskende “billig” med tanke på hva slags monster av en framtids [super] bil dette er. Imidlertid er det et problem; det finnes ikke nok av dem. Og derfor går prisene også regelrett i taket…

Hos min bilforhandler i Beverly Hills kan de fortelle meg at folk stadig betaler 1-1.500.000 NOK over listepris [!!!!] for å få være en av de få som kan smykke seg med tittelen “i8 eier”, mens det eksemplaret du her ser ble solgt på auksjon der prisen endte på 800.000$. Eller altså over 6.600.000NOK [!!!!!!!!]……. Igjen, jeg DIGGER i8, og jeg mener personlig dette er noe av det råeste du kan kjøre på fire hjul i dag, men nesten 7millioner er kanskje litt drøyt? 🙂 

HVA MENER DU? LA MEG HØRE DIN MENING I FELTET UNDER! 

– Cornelis

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #Side3 #bil #motor #BMW #treningsbloggen #trener #CornelisElander 

2 kommentarer
    1. Fytti for en pris!! Egentlig ikke verdt det nei, men er det en bil du virkelig vil ha så er det vanskelig å la være til tider..samtidig er det mye bedre å legge lysten til side å bruke pengene mer fornuftig, men det er jo opp til hver sin smak 🙂

    2. Ja, noen bare må ha det, men uansett om du har ekstremt mye penger så er vel dette litt merkelig (særlig siden du da vet at andre med samme bil har betalt så mye mindre…), men fortsatt digger jeg bilen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg