God helg fra Hollywood!

Det er fredag, det er helg, og HollywoodTreneren er klar for mye moro og gøy denne helgen. Det skal skrives på nye saker og innlegg for dere, spilles inn treningsklipp og videoer, blant annet for Iron Man Magazine, og ellers skal jeg bare nyte nok en flott helg her på vestkysten av USA. I det siste har temperaturen vist både høye og lave grader (12* på morgenen, og 30 på dagen…), men nå ser “våren” endelig ut til å ha kommet hit til filmbyen. Og nå gir vi bare gass fram mot sommeren! Jeg håper ellers at du også blir å se her og følger med på bloggen framover – da det nå vil komme mye nytt og spennende jeg ikke kan vente å dele med dere…

Sjekk forresten også ut min faste Hollywood spalte for Iron Man Magazine – ute nå! 

Så jeg håper å se deg innom siden her hver dag for siste nytt fra trener´n din i Hollywood!
Cornelis 

#Nettavisen #trening #treningsbloggen #helg #weekend #bilder #fredag #trene #CornelisElander  

4 kommentarer
    1. Veldig bra blogg med masse inspirasjon! Kan du skrive litt om å trene bein, og hovedsakelig rumpe? Jeg har en kneskade som gjør at direkte tyngde på det ene kneet mitt er veldig vondt i tillegg til at det svikter. Jeg har derfor vanskeligheter for å gjøre feks knebøy med mye vekt Kunne du vist noen øvelser som ikke legger så altfor mye press på knærene i tillegg til andre øvelser for folk ellers med friske knær?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg