Dagens synd…


I lys av den siste tids fokus på om det er usunt eller ei med litt [hel-] melk, slår jeg her et slag for litt kos i hverdagen med en STOR 
kopp kaffe og litt helmelk oppi… Vel, dette går nok bra det også, og særlig om jeg går for den “Cornelis-pakken” i bakgrunnen 🙂 

Hva mener du? Er det ok med litt sukker og/eller helmelk i for eksempel kaffen, og blir det noen ganger litt vel “mye” mas om å spise og å leve sunt? 

Hilsen fra trener´n din i Hollywood 
Cornelis 

#Nettavisen #trening #Side3 #Side2trening #treningsbloggen #kosthold #mat #trene #CornelisUtfordring #bilder #CornelisElander 

7 kommentarer
    1. Ja, det blir altfor mye kropps hysteri;)Er man flink å trene og ikke har fedme problemer må man nå kunne kose seg en gang i ny og ne!

    2. Hvis man lever sunt, er litt helmelk i kaffen ok. Sukker i kaffe og te er en vanesak, jeg droppet det helt for en del år tilbake, og nå smaker det kjempegodt uten:) Men det tok litt tid å bli vant til det:)

    3. Samtidig er problemet @littavkobling.blogg.no at “normalen” i Norge er blitt å være overvektig, barn og unge stadig kommer i dårligere og dårligere form, og vi nordmenn generelt ikke trener og spiser så sunt som det vi nok kanskje selv tror/mener… Likevel er jeg helt enig at det er viktig å også kose seg av og til, og så lenge man trener hardt, spiser sunt og særlig proteinrikt ellers er ikke litt helmelk eller sukker i kaffen/téen noe problem 😉

    4. Normalen i vår familie for ungene er at de har for hurtig forbrenning, kan spise hva de vil! Men kunne faktisk ønsket de var litt mer kraftig og hadde mer å gå på. Må jo her presisere at vi har ett sundt kosthold for barna.For mitt vedkommende har jeg aldri slitt med overvekt;) Men jeg har litt kraftig beinbygning og kler ikke å være for tynn. Men tar den til meg ett sunnere kosthold for meg hadde ikke skadet! Er bare imot unges behov for å veie og måle seg selv hele tiden, dette er ikke sundt og skulle vært helt unødvendig for “normale” unge.

    5. Hei
      Du skriver i hver del av årets råeste på side 3 at du skal varme opp de musklene du skal jobbe med men hvilke øvelser kan en bruke da?, blir vanligvis den vanlige tredemølle for jeg vet ikke hva som kan være bra for de Forskjellige gruppene? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg