Hvorfor du bør klikke


Hei, og god morgen fra Hollywood. Tenkte jeg i dag skulle skrive litt om hvorfor jeg mener du bør følge meg og klikke på bloggen. Altså, min blogg er ikke som mange av de andre bloggene på blogglisten, og den inneholder mindre info om kjoler, klær, og “stæsj”. Men det er kanskje ok, er det ikke? 

Les mer på: Corneliselander.com

Som min venn og Nettavisen blogger, Kjell-Ola Kleiven pleier å si; “vi kan ikke alle være rosabloggere”, og det har han helt rett i. Min blogg handler først og fremst om å gi deg de beste trenings-, og kostholdstipsene, og eller et lite innblikk ifra min hverdag i Hollywood. Og du er sikker mindre opptatt av hvilket buksemerke jeg eventuelt måtte bruke på bildet over… 

Framover vil du imidlertid oppleve en liten “revolusjon” her på bloggen, og innholdet vil blant annet dreie seg mer og mer mot video, bilder, og ikke minst flere hemmeligheter fra innsiden av treningsmiljøet. Alt dette for at du lettere skal kunne komme i mål med dine ønsker og mål, og har du reguests om innhold eller saker må du også gjerne legge igjen en hilsen i kommentarfeltet under, eller sende meg en direkte email her


Selv er jeg akkurat ferdig med dagens lette morgenøkt i nabolaget mitt, og etter en proteinshake fra Cornelis Pakken min hos Proteinfabrikken, bærer det nå videre til frokost på mitt stamsted i LA; Le Pain Quotidien 😉 

Om litt er det også klart for et nytt innlegg om hvordan du ekstremt lett kan oppnå sixpack og stram mage – noe jeg håper du også klikker på! 😉 
Cornelis  

#Nettavisen #trening #bilder #USA #iform #motivasjon #blogger #blogginnlegg #tirsdag #innlegg #meninger #CornelisElander 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg