4 ting du trolig ikke visste om meg…

Her er fire ting du trolig ikke visste om meg:

1. Jeg var medlem av en sjakklubb som liten…
Ja, jeg har til og med pokaler å vise til 🙂 

2. Jeg gikk fra 1-9 klasse på samme skole som Jens Stoltenberg, Nicolai Cleve Broch, Jon Almaas, og noen av kongebarna i dag går; Rudolf Steinerskolen 

Følg meg også gjerne på Facebook!  


3. Jeg er oppkalt etter Cornelis Vreeswijk…
(og siden har jeg gjort alt i min makt for ikke også å ligne på ham 😉 )

4. Jeg fløy for første gang som 17åring! 
Alle i min nærmeste familie er redde for å fly, og jeg vokste derfor opp med å kjøre Europa rundt på biltur. Ca. 1mnd. pleide vi hver sommer å være på tur, og det var altså ikke før jeg begynte på videregående skole (og skulle på klassetur til Italia) at jeg satte mine føtter på innsiden av et fly… Siden har jeg dog “made up for it”, ved å være på vingene og ute og reist så å si hver eneste måned året rundt… 

God lørdag fra trener´n i Cali 🙂 
Cornelis

WWW.CORNELISELANDER.COM

#trening #iform #treningsbloggen #Nettavisen #CornelisElander #lørdag #helg #blogginnlegg #fitness #trener 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg