#CornelisUtfordring

Hei alle sammen! De siste månedene har jeg kjørt en #CornelisUtfordring på Instagram og Facebook siden, der jeg har prøvd å motivere så mange som mulig til å trene mer og bedre. VI har i dag nemlig ca. 1.000.000 overvektige nordmenn i vårt lille land, og selv om jeg ikke er for at vi [trenere og andre] skal gi alle som sliter med dette problemet dålig samvittighet, er det helt klart at vi som nasjon og folk har en jobb å gjøre! 

Les mer på: Corneliselander.com 

Tidligere har jeg lagt ut innlegg der jeg ønsket tilbakemeldinger fra deg som leser (som eventuelt måtte slite med overvekt og fedme) om hva du føler at vi trenger å gjøre for å motivere flere, og hvilke hindre som eventuelt ligger i veien for å oppnå en mer “trent” kroppsform. Jeg skriver “trent” i anførselstegn da jeg ikke nødvendigvis mener at alle skal/behøver å gå ned i vekt, men at man bør få bort det farligste magefettet, og forebygge framtidige helseproblemer som dette eventuelt kan medføre. 

Sist gang kom det inn så vanvittig mange flotte svar og emails fra dere kjære lesere, og jeg beklager hvis jeg kanskje ikke rakk å svare på din email. Jeg håper derfor at du tar deg tid til å enten å legge igjen en kommentar under, eller sende meg din personlige historie på nytt (gjerne på email) så skal jeg prøve å få svart dere alle! 

Så igjen; hva ville motivert deg til å trene [mer], og hva mener du ellers er problemet i samfunnet vårt i dag som gjør at vi opplever en slik fedmeeksplosjon i landet? Selv prøver jeg å hjelpe og motivere så mange som mulig – noe jeg altså blant annet gjør gjennom #CornelisUtfordring ´en på sosiale medier. Og nå vil jeg gjerne få hjelpe og motivere også deg – så last opp sporty bilder med #CornelisUtfordring, og jeg kommer med tilbakemelding og kommenterer bildene dine! 

Cornelis
 

#trening #helse #godmorgen #helg #lørdag #Norge #bilder #blogg #innlegg 

2 kommentarer
    1. Synes faktisk at tilbakemeldingene dine på #cornelisutfordring motiverer veldig mye. Det finnes jo utallige “utfordringer” på instagram, men jeg har ikke vært borti noen hvor man faktisk får tilbakemeldinger på hvert bilde man legger ut. Så du må bare vite at hver eneste like og kommentar du legger igjen motiverer stort! Da får man den klappen på skuldra som man kanskje ikke får av andre. Så det setter jeg pris på, og det motiverer i hvert fall meg til å komme meg på trening/ut på tur 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg