#CornelisUtfordring: Jeg vil se DINE bilder!

#CornelisUtfordring ´en har vært en kjempesuksess på Instagram og andre sosiale medier takket være dere kjære lesere og følgere, og på grunn av dette har jeg derfor utvidet utfordringen videre og håper nå å få se også dine mest sporty treningsbilder! Gjør det nå! 

Dette behøver ikke å være fancy og super “hardcore” bilder, men alt fra deg selv på vei til eller fra treningen, ute på en gåtur med hunden i skog og mark, eller hva du enn måtte at klassefiserer som “sporty og sprekt“! Alt jeg ønsker er rett og slett å se deg mosjonere og bruke kroppen, og så håper jeg å være med på å motivere og utfordre flere (også gjennom denne utfordringen) til å trene og bruke kroppene mer – og at dette igjen kan være med på å gjøre Norge og oss nordmenn til en sunnere nasjon og folk. Let´s go!! 

Håper å se dine bilder! (husk å bruke #CornelisUtfordring – så kommenterer jeg og gir tilbekmeldinger!)
Cornelis 

#trening #iform #Norge #trene #bilder #treningsbloggen #blogginnlegg #torsdag #bilde #Instagram  

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg