Overvektig? Da vil jeg høre fra DEG!

Overvektig? La meg høre din historie!

Vi har visstnok 1.000.000 overvektige nordmenn i Norge i dag, og er du én av dem vil jeg gjerne høre litt om din historie. Hva er grunnen (etter din mening) for at du sliter med overvekt og/eller fedme, og hva mener du bør gjøres? Send meg en privat email, eller kommenter gjerne i kommentarfeltet under!

Følg meg også gjerne på Facebook!

Personlig mener jeg det er viktig at vi trenere (og andre i miljøet) får tilbakemeldinger fra de problemene faktisk gjelder for, og ikke bare uttalelser oss på bakgrunn av hva vi er opplært til eller mener selv?

Gleder meg til å høre ifra deg!
Cornelis

#trening #helse #nyheter #blogg #blogginnlegg #meninger #fedme #trener #iform #fedme #overvekt #Norge 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg