Her er vinneren av #CornelisUtfordringen:

De siste ukene har jeg kjørt en konkurranse med #CornelisUfordring på Instagram og bloggen der premien er gratis treningshjelp og oppfølging fra meg. Blant de tusenvis av flotte bidragene har jeg nå kåret én heldige vinner:

Gratulerer @anette_broto du er den heldige vinneren! 

Begrunnelsen min for å velge Anette er at hun mikser sportiness, godt humør, og flott norsk natur i et og samme bilde, men jeg må likevel innrømme at det var veldig vanskelig å kun kåre én vinner denne gangen. Hvis du går inn og sjekker #CornelisUtfordring på instagram eller twitter, så skjønner du nok hva jeg mener.. Her har det vært stå på vilje, godt humør, flotte bilder (og videoer), og en helt utrolig respons fra dere lesere – og dette er også grunnen til at jeg nå velger å fortsette konkurransen til ut august! Så én ny heldig vinner kan altså gå avgårde med treningshjelp og oppfølging fra meg om han eller hun sender inn bilder/videoer med #CornelisUtfordring på Instagram, twitter, eller direkte på min Facebook side; HollywoodTreneren.

Tusen takk for alle de flotte bidragene så langt (og det var mange andre som også hadde fortjent en premie..) så fortsett å sende inn – så kanskje det er nettopp du som vinner i slutten av denne måneden!
Cornelis i Hollywood 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg