Bare tynne som er iform?

Å være iform behøver ikke nødvendigvis å bety det samme som å være “tynn”, men at man oppnår en vekt og [kropps-] størrelse man ikke minst selv er happy og fornøyd med! Generelt sett er det særlig det farligste magefettet folk flest bør fokusere aktivt på å kvitte seg med, men fit og sunn kommer likevel i alle størrelser og fasonger! Ofte kan også litt mer “fyldige” kropper for mange både være mer tiltrekkende og ikke minst bety et liv fylt av glede, latter, og smil – noe som til syvende og sist visstnok er noe av det sunneste vi kan gjøre

Les mer på: Corneliselander.com

Selv blir jeg nok ofte både feilsitert og misforstått der mange kanskje har et (feilaktig) bilde av at jeg mener alle bare bør være tynne og “fit”, og som jeg gjerne sier til mine klienter i LA er det likeså greit å kaste badevekten ut av vinduet først som sist og fokusere mindre på hva den måtte vise og heller se på seg selv i speilet. Er du fornøyd med det du ser der er det som teller, og ikke om badevekten skulle mene at du eventuelt har noen kilo “for mye”.. Flere av mine største venner er også noen av mine sterkeste, og i mange tilfeller de som trener best, og veldig tynn behøver heller ikke alltid å være det samme som å være iform – noe jeg blant annet uttalte etter å ha trent jentene på Top Model på TV3: – Mange tror det holder å være tynn

Så stå på, og kos deg i sommervarmen enten du veier litt over eller under “gjennomsnittet”! 
Hilsen fra HollywoodTreneren på reise i Europa 🙂  

#trening #sommer #helse #trene #bilder #meninger #blogg #treningsbloggen #iform #fit #sol #blogginnlegg #ferie  

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg