Sommerens viktigste treningsråd

I media går gjerne helse og treningstipsene før sommeren kun ut på én ting; hvordan få sixpack og strandkroppen på kortest mulig tid. Selv om også jeg er delvis skyldig i dette prøver jeg samtidig alltid også å fremme de andre rådene og tipsene du vil trenge for å oppnå en godt trent kropp, og blant annet pleier jeg å poengtere at kun å trene masse nå rett før sommerferien ikke er veien å gå, at du ikke kan “ta igjen” tapt trening, og at det er mye viktigere at du heller trener litt hele året igjennom. Så om det er januar eller juni, oktober eller desember mener jeg at du bør trene hardt, kort, hyppig, og riktig! 

Les mer på: Corneliselander.com

Så selv om jeg liker å hjelpe enten mine private klienter her i LA, eller dere Nettavisen og Side3 lesere med å oppnå det som måtte være deres “drømmekropp” prøver jeg altså også å vise hva som skal til for å oppnå det som virkelig teller: at man gjennomfører en generell livsstilsendring og sørger for bare å bruke kroppen litt hver dag hele året igjennom! For mange kan det kanskje være motiverende og gøy å legge inn en liten ekstra innsats nå rett før fellesferien og badesesongen, og det ønsker jeg også å hjelpe dere med (enten her på bloggen, via mine artikler på Side3, eller på min egen hjemmeside). Vel så viktig er det imidlertid hva du faktisk også gjør resten av året eller hele sommeren igjennom, og ikke bare de siste to ukene før ferien – for ville det ikke også være gøy å komme tilbake på jobb eller skole til høsten med en minst like bra (om ikke enda bedre) kropp og form? I så fall bør du følge med på Side3 nå framover, der jeg daglig vil komme med nye råd og tips til dere hele sommeren igjennom. Følg med! 

La oss gi jernet, og tren eller bruk kroppen din litt hver dag – hele sommeren igjennom! #CornelisUtfordring

Hilsen fra trener’n deres i Hollywood!
Cornelis

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg