I dag er det frekt å ringe

Det er fredag, det er helg, men hva betyr det egentlig for deg? Er du som ni av ti nordmenn betyr det nok kortere arbeidsdag, tidlig opp på fjellet, og klar for en fest. For meg betyr det imidlertid noe helt annet..

Her om dagen kunne jeg lese at det nærmest blir sett på som en frekkhet å ringe til folk etter lunsjtider på en fredag, noe som tyder på at vi nær sagt har det litt for godt i Norge. I tillegg gir det et lite bilde av hvor mye vi verdsetter fritiden vår – så hva er fredag og fri for deg? Er det å spenne på seg skiene og å gå mil etter mil over fjellet, eller er det å kaste seg på sofaen med en god bok og et glass vin? Alle har vi forskjellige ønsker og mål, og jeg har selv erfart den siste tiden at alle kanskje ikke er like glad i kylling til middag uten saus slik som meg selv? 🙂 


Så alle er altså ikke som meg (og godt er nok det), som liker å kaste treningsbagen i baksete på bilen, og frese bort til nærmese treningssenter ? hvorenn jeg er i verden. Alle er kanskje heller ikke like opptatt av proteinrik mat og kost slik som meg, og ikke alle ville nok likt seg i verken New York eller LA. Så om du ikke er som meg, hvordan ser så din perfekte fredagskveld ut? Selv liker jeg at den inneholder minst én hard treningsøkt, gjerne én kilo [mager] thaimat, og så en god film på tv´en (som jeg kanskje koser meg med litt M-sjokolade til..). Vel, det er tross alt fredag 😉 

God helg og fredag!
Cornelis i Hollywood

#trening #treningsblogg #blogg #helse #kost #kosthold #mat #fredag #protein #Cornelis #trene #blogginnlegg #bilder 

 

6 kommentarer
    1. Vi har det nok over middels behagelig i Norge ja 😉 For meg er vel den perfekte fredag å slenge meg ned i sofaen, eller foran pc’n og spille eller se på tv-serier/filmer. Skulle gjerne ha trent idag, men som vanlig når jeg har tid og mulighet til å trene, så går noe galt. I dette tilfelle skuldren min. Ha ei fin helg!

    2. Må bare si at jeg liker bloggen din godt! Endelig en blogg på topplista som skriver såpass mye om trening og kosthold, tips og sånt som deg 😀
      Hørtes ut som en fin fredag da!
      Mine fredager er som oftest en del timer i dansehallen som oppladning til lørdagens konkurranse, hehe, ofte konkurranser da. Om jeg ikke har konkurranse i helga, trener jeg dans i noen timer, så tar jeg en herlig økt på treningssenter, og på kvelden ser jeg enten film og slapper av, eller så skal jeg ærlig innrømme at en fest alltid er gøy! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg