Se meg kokkelere på TVNorge i kveld kl.19:30!!


Kan HollywoodTreneren lage mat, og hva liker han å underholde sine gjester med? Vel, svaret får du i kveld kl.19:30 i 4-stjerners middag på TVNorge! 

I kveld er det duket for andre episode av 4-stjerners middag runden med Marit Strømøy, Sandra Borch, Thomas Leikvoll, og undertegnede, når vi alle tar turen (ikke til Hollywood) men til min familiehytte i Oslofjorden.. 🙂 Så spørsmålet er; kan jeg lage mat? Vel, svaret ser du i kveld, og jeg kan vel hinte med at jeg aldri selv lager maten min her borte 😉 

Få med deg TVNorge suksessen, når vi tar båtturen ut til min lille hytte i Oslofjorden, og jeg desker opp med både det ene og det andre 😉 

TVNorge kl.19:30 i kveld! 

Cornelis i Hollywood 

#trening #TV #mat #helse #blogg #treningsblogg #trene #media #nyheter #bilder #4stjernersmiddag #TVNorge #Cornelis 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg