Velkommen til min nye blogg!

Hei, og velkommen til min nye blogg! 

Mange av dere følger meg allerede på min egen hjemmeside, Corneliselander.comder jeg daglig legger ut nye trenings- og kostholdstips (pluss å gi dere et lite innblikk fra min hverdag i LA). På min nye blogg her på Nettavisen vil jeg imidlertid kommentere dagsaktuelle teamer og debatter, og vise deg min mening rundt flere av diskusjonene som foregår i nyhetsbildet.

Håper å se dere alle her framover! 

Cornelis i LA 

#trening #kosthold

2 kommentarer
    1. Tilbaketråkk: 온라인바카라

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg