Den beste drikken etter trening…


Jeg er for tiden ute på en 6 ukers roadtrip i Europa, og har foreløpig vært innom; Brussels, Nice, Monaco, Venezia, Budapest, og mange mange andre byer og steder. Akkurat nå er jeg i Praha, og nyter dagene i sola og sommervarmen. Og i går gikk det imidlertid litt galt…

Denne sommeren kjører jeg en lang roadtrip Europa rundt, og har snart vært innom en 10-12 land… For øyeblikket er jeg på plass i Tsjekkia og Praha, og der gikk ting (som du ser av bildet over) litt galt… Min venn Alex, prinsen av Marbella, mente nemlig at en stor tsjekkisk øl var på sin plass i varmen, og han klarte faktisk å overtale meg til å ta noen få slurker… Men når det gjelder “den beste drikken etter trening” er det fortsatt en sunn, smart proteinshake som er hva jeg anbefaler, og den beste drikken etter trening er altså IKKE en øl 😉 

Les også: Opp i muskelmasse, og ned i fettprosent?

Så å se meg med én øl i hånden er nok ikke noe du vil se mye av i tiden framover, og forøvrig er det snart også klart for mitt nye tv-show og flere andre spennende prosjekter høsten igjennom… Så stay tuned, og bli med meg på ferden med å gjøre Norge til verdens sunneste nasjon igjen! #CornelisTrenerNorge 

Spørsmål om enten kosthold eller trening? Send meg gjerne en direkte email! 

Cornelis

Følg meg: Facebook HER – Instagram HER – eller Snapchat @corneliselander

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #fitness #trene #fit #sommer #hverdag #Norge #blogg #blogginnlegg #treningsbloggen #trener #CornelisElander 

2 kommentarer
    1. Må ikke glemme å nyte livet, så den beste drikken etter trening kan faktisk være øl. Men alt med måte selvfølgelig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg