1. Hei! 🙂 Generelt om livsstil 🙂 Fryktelig mange uvitende…. Du er veldig flink til å få frem at trening og kosthold er en helsegevinst! Så fortsett med det! 🙂 Altfor mange henger seg opp i utseende…. Har et spørsmål samtidig. Jeg er meget slank. Spiser mye mat… mye proteiner, (mer enn nok da jeg må tisse ganske ofte, haha) en god del karbs og en del sunt fett. Er opptatt av å spise sunt og elsker å trene styrke. Trener styrke 4 dager i uken. Løper 4×4 intervaller 2 ganger i uken. Koser meg litt i helgene med rødvin og skjokolade/potetgull. Rumpa er altså….liiiiiten…. Har du noe tips/råd til meg? 🙂

    2. Hei.
      Jeg vil gjerne høre mer om mental trening for å nå sine mål. Man vet jo ofte hva som behøves av både kosthold og trening, likevel er det vanskelig å gjennomføre i praksis. Hadde også vært fint med noen innlegg om hvordan man kan starte med trening når man er skikkelig utrent og kraftig overvektig. Synes mange av øvelsene du viser krever et høyt nivå i utgangspunktet. Takk for at du orker å være en offentlig stemme i debatten om kosthold. Ikke alltid populært å være et nei-menneske til svært mye av den usunne maten som florerer rundt oss.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg