hits

Den strste feilen mange gjr p treningssenteret!


Ja, du skal ha 100% fokus p trening nr du frst trener! 

Les mer p: Corneliselander.com


Kjenner du ingen ting dagen derp har du trolig ikke gjort det riktig, og alt for ofte ser jeg folk st og trene p enten tredemlla eller i styrkerommet med kun delvis eller halvveis innsats. Ikke bare er det viktig lfte/trene tung nok til at det faktisk tar, men du br ogs konsentrere deg om det du faktisk driver med skal du f noe ut av tiden du bruker p treningssenteret. Og det selv om du skulle se p velsen/kten som "lett". Av den grunn har jeg ogs bannlyst mine klienter se p tv, mens de trener, og nr du er hos meg skal du virkelig ha 100% fokus p det vi faktisk er der for gjre! 

Les ogs: Kom i form med Cornelis Elander! 

Ja, jeg vil dra det s langt som si at det ha riktig intensitet og innsats teller MER enn riktige velser og oppsett! Du kan nemlig trene s mye du vil med selv verdens beste treningsprogram og plan, men flger du ikke ogs opp med riktig fokus, og tankene dine konstant er andre steder, ja da kan jeg love deg at du heller IKKE vil f det til! 

S her er min oppfordring til deg for denne nye treningsuka: 

- gi 100% p hver velse/kt du utfrer! 
- fler du at innsatsen eller treningsviljen begynner dabbe av; avslutt kten! 
- tren heller kortere, men med hyere intensitet og innsats! 
- kjenn etter at hver velse virkelig treffer den muskulaturen du er ute etter! 


Flger du disse enkle kjrereglene kan jeg love  deg at du vil f MYE MER utbytte av tiden du bruker p studioet! 

Cornelis

Flg meg ogs p: Facebook HER - Instagram HER - eller Snapchat @corneliselander 


WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #fitness #trene #iform #hverdag #Norge #blogg #blogginnlegg #treningsbloggen #trener #CornelisElander 
 

3 kommentarer

Helt enig. Viktig trene tungt og hardt om man skal f resultater. Omvendt pyramide er ogs bra, man varmer opp, trener seg opp mot de tyngre vektene for s ta seg helt ut nedover igjen p de lette vektene. :) Det funker bra. Kanskje litt flaut for noen om de str pumper med 2 kg p slutten av pyramiden, men da har man virkelig tatt seg skikkelig ut.

Det er s alt for mange som bare er p trening for fullfre programmet uten egentlig legge i innsats!

Godt tips!

Ser mange som kjipper opp telefonen s fort de er ferdige med et sett, ogs.

Skriv en ny kommentar

Hollywoodtreneren

Promote Your Page Too Norske blogger