hits

4 grunner til at du ikke fr muskler (selv om du trener)


Du trener og trener, men det er bare magen som ser ut til vokse. Her er hva du trolig gjr feil! 

Les mer p: Corneliselander.com

1. Du stresser for mye...
Ja, stress og lite svn er noe av det som delegger mest for kroppen og formen, og noe jeg igjen og igjen ser at har ekstrem effekt p mine klienter og kunder. Stress kan ikke bare delegge drmmen om en stram kropp og mage, men kan ogs vre direkte helsefarlig. Du kan trene s hardt og bra du bare vil, men klarer du ikke kontrollere stressnivet vil du trolig heller IKKE f det til. Og p samme mte kan ogs en som nesten ikke trener i det hele tatt faktisk komme langt p vei av bare kontrollere dette. 

Les ogs: Opp i muskelmasse, og ned i fettprosent?

2. Du trener for lange, lite effektive kter! 
Trenger du trene over n time har du trolig ikke trent de frste 60 minuttene hardt nok! Ikke bare er det lite gunstig med tanke p reelle resultater, men det vil ogs gjre at du over tid gr lei. Du vil etter hvert miste motivasjonen, og slutte gjre jobben som skal til for komme i ml. 

3. Du br trolig f i deg mer sunt fett og protein! 
Vi er endelig kommet s langt [i Norge] at debatten om det er nyttig og bra  f i seg nok sunt fett og protein heldigvis er lagt dd. Bort er usaklige kommentarer som at "proteinpulver kan fre til bruk av steroider" (hjelpes), og i dag finner du til og med proteinbarer og proteinrike yoghurter p norske dagligvarebutikker - noe jeg selv var veldig happy med, da jeg nylig var p besk i moderlandet for spille en min nye tv-serie (mer om dette her p bloggen veldig snart)... 

4. Du trener ikke nok styrke... 
Ja, det er en klassiker at enhver som nsker g ned i vekt og stramme opp bare ender opp med trene ekstremt mye kardio, samtidig som en gjerne neglisjerer den viktige styrketreningen. Ja, du kan lpe og svette til du blir bl, men det er hard, riktig styrketrening som til syvende og sist vil gjre at du blir slank, stram og iform! Og det ogs gjerne med "mindre" innsats, og frre minutter eller timer p gymmet... S hvorfor kaster du bort tiden din p trening som ikke gir resultat? Flg heller min anbefaling om  trene 3-5 harde styrkekter i uka, og legger eventuelt inn bare noen effektive morgenkter eller korte drag p mlla etter at du hare trent styrke! Den mest effektive versjonen heter Geriljakardio, og ellers er trappetrening og annen HIIT noe av det beste utfre! 

Flger du disse fire, enkle tipsene som listet over kan jeg LOVE deg at du vil vre MYE nrmere mlet om en strammere kropp og mage. Og det i god tid fr badebukse- og bikini sesongen setter inn om noen uker ;) 

- Cornelis

Flg meg ogs @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren p Facebook


WWW.CORNELISELANDER.COM


#Nettavisen #meninger #kosthold #trening #blogger #bilder #fit #fitness #hverdag #Norge #blogg #blogginnlegg #treningsbloggen #CornelisElander 

n kommentar

Skriv en ny kommentar

Hollywoodtreneren

Promote Your Page Too Norske blogger