hits

- 5 TING ALLE SOM NSKER BYGGE MUSKLER BR VITE

Iform med Cornelis:

Her er min liste over de fem verste tingene du kan gjre nr du nsker  bygge muskelmasse. La meg ogs gjerne vite i kommentarfeltet under om det er noe du har  tilfre p listen! 

1. Overtrener 
Ja, dette er en av de vanligste feilene som s mange gjr nr en nsker komme iform og bygge ny og strre muskelmasse. Dette er ogs hva som i mine yne gjerne er hovedrsaken til at s mange ogs slutter trene - for det verste man kan gjre for motivasjonen og "komme i gang" er g fra 0-100... For selv om det er bra vre motivert, er det ikke lurt g fra ingen ting til en masse trening rett over natten. N vil det for de av oss som har trent en god stund ogs vre fordelaktig ikke overtrene, om mlet er bygge ny og strre muskelmasse. F for eksempel p plass 3-4 skikkelig tunge, gode styrkekter i uka, og du vil oppleve at du lettere bygger bde mer muskler og en sunnere, sterkere kropp! Ellers er ogs nkkelordet kontinuitet viktigere enn noe annet. S sats heller p f til litt trening hele ret igjennom, framfor bare slite deg ut og bli lei etter de frste par ukene...

2. Blser i kostholdet! 
Det er en gte for meg hvordan s mange tror at s lenge en bare trener hardt nok s kan man ogs spise s si hva man vil. Nei, selv om du trener er det minst like viktig  fylle p med et sunt kosthold fullt opp av feks mye sunt fett og protein! 

3. Drikker like mye alkohol som fr...
Lyst til feste og drikke alkohol hver dag? Vel, da vil du i hvert fall ikke bygge "sommerkroppen". Valget er ditt... 

Les ogs: Den beste treningen utfre hjemme

4. Trener med feil velser og program utifra ens nsker og behov
Som jeg liker si s er det ikke noe treningsprogram som passer for absolutt alle [for da ville det egentlig ikke passet for noen..]. S for deg som nsker bygge maksimalt med muskelmasse vil det vre helt essensielt at du fr tak i et treningsprogram som er optimalt for akkurat deg og dine behov, og ikke alle andres. 

bestill_treningsprogram

5. Forventer seg superformen over natten
Trening, og det komme iform tar tid, og nei du vil ikke komme i superform over natten. Ved hjelp av riktig og hard trening, og et godt treningsprogram, vil du imidlertid kunne komme i drastisk bedre form p svrt kort tid. Hvor kort spr du kanskje? Vel, det skal jeg vise deg, og gi deg oppskriften p, her p treningsbloggen i morgen... S husk klikke innom ogs i morgen tidlig for flere rd og tips! 

Cornelis

Sprsml og/eller foresprsler? Send meg gjerne en direkte email!

Eller flg meg ogs @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren p Facebook

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #fitness #fit #trene #kosthold #iform #Norge #blogg #hverdag #foto #treningsbloggen #trener #CornelisElander 

5 kommentarer

Guden har talt. Ugh. Elander bundolo

Eneste som fungerer for meg er f et treningsprogram. Ellers blir det bare cardio og veldig urutinert. Og den motivasjonen, den kunne jeg ventet hele livet p..... Jeg tror bare man m bestemme seg og bruke viljestyrken.

Begynte trene i dag etter opphold siden januar (sykdom). Tror jeg dde noen ganger under kten, hehe. Men deilig vre i gang, og jeg vet jo at det bare er noen dager s begynner energien stige :D .

Laila Merethe

Laila Merethe

Ville bare titte innom og takke for en finfin blogg. Masse gode tips og rd for effektiv, riktig og sunn trening.....Sooooo...Lets do this :)

Spiste du den burgeren faktisk Elander, det lurer jeg p;)

Skriv en ny kommentar

Hollywoodtreneren

Promote Your Page Too Norske blogger