hits

Slik bygger du toppformen!


Vi nordmenn elsker nyttrsforsetter, og mange har nok som ml ogs i r sette i gang med en sunnere livsstil s fort juleribba er spise opp og akevittskapet er tmt.. Likevel er dette noe av det dummeste du kan gjre, og i dagens innlegg skal jeg heller prve fortelle deg hva som over tid vil gi deg best effekt og resultat. I tillegg vil disse tipsene gjre at du ogs kan komme i drastisk bedre form allerede fr nyttr, for hvorfor vente med oppn en stram og sterk kropp liksom? ;) 

Les mer p: Corneliselander.com

"Sommerkroppen" og hstformen er over, og snart er det p tide g inn i vinterdvale og legge p seg. Eller hva med at du heller bygger en skikkelig sterk og stram kropp? Selv har jeg aldri "fri" og hvileperioder ret igjennom, og legger aldri p meg for s stramme opp og g ned i vekt nr det nrmer seg sommer og varmere tider. Ja, faktisk har jeg mer eller mindre akkurat samme kroppsform hele ret igjennom, og for de som mener det ikke er mulig; TRY ME! 

Ofte fr jeg nemlig tilbakemeldinger fra folk som mener at man ikke er ndt til benytte verken smart kosttilskudd eller trene og spise slik jeg gjr - for s i neste ndedrag komme med pstander om at jeg vel trener timer om dagen, eller at jeg er s ekstrem for oppn "mine resultater". Vel, flger du bare mine enkle tips som jeg her har listet, s kan ogs du ha en strammere mage og kropp. Og best av alt; allerede fr ret er omme! 

Cornelis beste for komme iform fr nyttr, og opprettholde formen hele ret igjennom! 

- Kutt ut alkoholen... 
Jeg var den frste i norsk media som gikk KRAFTIG ut og sa at alkohol blant annet er som gift for kroppen. Jo da, mange har sikkert advart i lang tid om at alkohol er skadelig, men jeg var den frste som satt dette i sammenheng med treningsresultat og kroppsform. For skal du opprett- holde drikkemengden kan du likes greit ogs droppe trene s mye... 

- Benytt deg av sunt fett, protein, og smarte kosttilskudd for DINE ml, nsker, og ikke minst behov!
Ja, les her spesielt delen der jeg skriver for dine ml, nsker, og ikke minst BEHOV. Fr du for eksempel i deg nok protein og sunt fett? Kanskje kunne du trengt litt pfyll av vitaminer og mineraler i kostholdet ditt, eller kanskje det er andre tilskudd som kan vre smart for deg for oppn mlet om litt strre overarmer, kt muskelmasse, eller kanskje bli litt fastere "i fisken"? Alle har vi forskjellige behov, og noe av den strste feilen mange gjr er ikke benytte seg av smart tilskudd som vil hjelpe en lettere i ml. Nei da, du trenger ikke benytte deg av noe som helst - s lenge du bare fr i deg nok og riktig mat og drikke! Spiser du 100% riktig, du verken ryker, drikker, eller gjr andre feil s er det fullt oppn en super fit kropp uten.

- Tren MYE styrke
Enten du er dame eller mann, du nsker g opp eller ned i vekt, er mitt rd at du fokuserer p trene mest styrketrening. Dette er ogs srlig viktig for eldre og for kvinner som forsvar mot benskjrhet, og mine personlige anbefalinger er at man prver f til minst tre tunge, gode styrkekter i uke. Gjerne mer! 

- Nok svn og hvile 
Her er det mange som feiler, og flere som rett og slett sover for mye! Nok svn og hvile er riktig og bra for blant annet hjertet, og kt muskelmasse og restitusjon. Samtidig viser enkelte studier at mengden du trenger avhenger veldig fra person til person, og at mer ikke alltid er det samme som bra. 

En nyere studie som norske og taiwanske forskere sto bak viste nemlig at nok, men IKKE for mye svn er viktig for en sunn livsstil. Og bde de som sov mindre enn fire timer, og de som sov mer enn tte hadde kt risiko for d av hjertesykdommer! Forelpig vet man ikke grunnen til at for mye svn kan pvirke kroppen slik, mens vi vet at for lite svn blant annet forbindes med stressresponser som ker pulsen og blodtrykket. I tillegg vil nok svn og hvile vre helt essensielt for kt muskelmasse og hypertrophy. 

Dette var noen av mine mest essensielle rd og tips for en sunnere og sterkere kropp, og framover blir det veldig mye nytt og spennende her p bloggen og i mine andre mediekanaler. Jeg nsker derfor ogs  hre litt fra deg om hva du sliter med og eventuelt nsker hjelp med - s legg gjerne igjen en kommentar under, og la oss sammen bygge Norge til bli VERDENS SUNNESTE NASJON IGJEN!!

Snart God Jul folkens ;) 

Cornelis


Flg meg ogs p: Facebook HER - Instagram HER - eller Snapchat @corneliselander 

WWW.CORNELISELANDER.COM


#Nettavisen #trening #fitness #mat #jul #trene #iform #gym #sndag #hverdag #Norge #blogg #blogginnlegg #treningsbloggen #trener #CornelisElander 

2 kommentarer

Hei,

Gode tips som alltid :)

Har du lyst dele et par av dine beste lft med oss? Det hadde vrt spennende se hva du ligger p i forhold til en rippa fysikk som du har.

F.eks Pers i benk, eller hvilken vekt trener du p her, og hvor mange reps. Hva tar du i mark, chins, by osv.

Kult om du svarer p denne.

Ha en fin jul!

Hvordan vet du om du er sliten og burde hre p kroppen, eller om du bare er lat? :)

Hilsen ei som er naturlig lat og p vei ut av mneder med utmattelse, og som ikke lenger klarer skille de helt, men som vil tilbake p trening.

Skriv en ny kommentar

Hollywoodtreneren

Promote Your Page Too Norske blogger