Her er vinnerne av Halloween konkurransen!


Ja da, det var Halloween i går, og selv om jeg selv verken liker å kle meg ut eller å spise smågodt kjørte jeg i år en “Halloween konkurranse”, der jeg spurte mine faste følgere om å sende inn bilder av seg selv i deres mest sporty antrekk. Og her er altså vinnerne! 

Les mer på: Corneliselander.com

Jeg har altså valgt å gå for flere vinnere, da jeg mottok så mange flotte, sporty bidrag. Her er de mener at var de beste: 

Den skumleste…

Så få minutter etter at jeg la ut utfordringen på mine kanaler i går, dukket dette skumle bilde opp… May-Britt @mayskrik skrev selv at det kanskje ikke er så “sporty”, men skummelt må jeg si at det i hvert fall var. Så du er definitivt vinneren av denne katagorien! 

Den mest korrekte…

Ok, så Diego Fernando @Tjl_diego hadde kanskje ikke kledd seg ut, men som han skrev til meg på Facebook siden min i går: “Hvorfor jakte på godteri når du kan jakte på nye pers og gains”… Og for det mister fortjener du en vinnerplass her på siden! 

Den mest sporty…

Therese er en fast, flott følger som virkelig fortjener ros for det mest sporty bildet. For mens alle andre er ute og driver knask eller knep, kjørte hun en økt i Halloween kostymet, på stuegulvet hjemme etter at kidsa hadde lagt seg. Stor tommel opp fra LA! Følg henne @thereseharp

Den mest imponerende…

Vel, denne kategorien kom opp da @Anitaspjeld sendte meg bilde av sitt antrekk som hadde blitt intervjuet av TV2 God Morgen Norge, direkte fra jobben på blodbanken… At du både dukket opp på tv, og feirer Halloween på blodbanken fortjener i hvert fall å bli vinnere i kategorien “Den mest imponerende”, om ikke også vinner av den skumleste… 😉 

SÅ TUSEN TAKK TIL ALLE SOM SENDTE INN, OG HUSK Å TAGGE MEG DAGLIGE PÅ INSTAGRAM @CORNELISELANDER

Cornelis


WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #fitness #fit #Halloween #konkurranse #høst #november #Norge #blogg #hverdag #foto #treningsbloggen #trener #CornelisElander 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg