She squats 😎

She squats 😜

 

Les mer på: Corneliselander.com

 

Det er helg, det er lørdag, og jeg er ute og cruiser rundt i ny bil i nabolaget mitt. Vel, bilen er ikke “ny”, men en av mine personlige favoritter – og noe av det råeste, enkleste, og i mine øyne beste du kan kjøre. For deg som er bilperson så vet du nok hva jeg snakker om… Dette er ikke cruise control og “lettvint”, og her får både bein, armer, og føtter kjørt seg.

 

Ja, faktisk er dette noe av deg nærmeste du kommer en treningsøkt på veien, og clutchen er alene som en lettere, tung beinpress… For hvorfor ha det lett når du kan ha det vanskelig 😂  Men uansett, jeg klager IKKE, og simpelthen ELSKER denne bilen (som jeg i ulike former har hatt 5 [!] av..). 

 

Så igjen, mens mange av dere sitter hjemme og ser på lørdagsseriene, eller er ute og drikker og fester, er jeg ute og brummer rundt i gatene… Og i noe som trolig er MDG Lan Maries verste mareritt

 

For som jeg alltid sier; du bør trene litt hver dag, og her får jeg økten i en veldig morsom innpakning…

 

Riktig god helg til dere alle! 

 

 

Cornelis 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg