Her er en sunn fastfood kjede!


Går det an å finnes sunne fastfood burgere i USA? Vel, svaret er delvis ja… 

Les mer på: Corneliselander.com

Nylig var jeg for første gang innom den populære fastfood kjeden, White Castle. Og for første gang i mitt liv må jeg innrømme at jeg hadde en hurtigrestaurant burger som faktisk smakte godt!! Restauranten finnes bare på østkysten og midt i USA, og serverer det mange kaller for “sliders”. Og dette er, ved siden av å være den eneste kjeden i USA som ikke serverer burgere overdynket i all verden av ost og flytende fett, også kjeden som har klart det kunststykket å komme opp med DEN PERFEKTE BURGER STØRRELSE! 

Les også: Lyst til å bygge muskler, og kvitte deg med fett? 

Nå skjønner jeg at de fleste av deres kunder nok plukker opp en 8-10 slike [!!] når de førte er innom, og at det derfor IKKE blir verken sunt eller godt i lengden… Men om du er som meg, og klarer å holde deg til kun én, så er ikke dette så verst både helsemessig og på smak. Ja, du leste riktig: Cornelis har funnet en hurtigrestaurant i USA han liker… 🙂 Og dette altså mest fordi de serverer det jeg mener er den perfekte burgerstørrelse – der en burger ikke er mer enn 1-2 biter, og trolig ikke større enn 1/4 av hånden din [avhengig om du har like store hender som meg 😉 ]. 
  
Så om du skulle befinne deg på østkysten eller i midten av landet og har lyst på en enkel, god burger i farten, så vil jeg så absolutt anbefale dette stedet! Og stoler du ikke på meg og min smak kan du jo kanskje lytte til TIME magazine, som har beskrevet restaurantens sliders som “the most influential burger of all time”… 

HAR DU PRØVD DISSE, OG I SÅ FALL HVA ER DIN MENING? 

Spørsmål og/eller forespørsler? Send meg gjerne en direkte email!

Eller følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #fitness #fit #trene #kosthold #høst #onsdag #kosthold #iform #Norge #blogg #hverdag #foto #treningsbloggen #trener #CornelisElander 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg