hits

10 minutters hjemmetrening!


Hei folkens, og god fredag og helg til dere alle! I dagens innlegg har jeg lagt opp til et enkelte treningsprogram du kan utfre hjemme, som bare tar rundt 10 minutter utfre, og som du kun trenger egen kroppsvekt for utfre. S kast deg ned p gulvet, og bli med p denne fullkroppskten sammen med meg denne fredagen! 

Les mer p: Corneliselander.com

velse 1: PUSHUPS MED BREDT GREP


Slik gjr du: Plasserer deg p gulvet med et bredt og godt grep mellom hendene, og senk deg s kontrollert ned mot underlaget. Srg for at det er en rett linje fra topp til t, og la kun brystkassen nesten treffe ned mot underlaget. Push deg s opp igjen, og repeter. 

velse 2: CRUNCHES

Slik gjr du: Ligg p gulvet, og lft s kun vre del av ryggen og overkroppen forsiktig opp fra underlaget, mens du hele tiden har god kontakt med underlaget. Senk deg s rolig tilbake, og repeter s mange ganger du klarer. 

velse 3: RYGGHEV

Slik gjr du: Ligg p bakken, og lft vre del av ryggen forsiktig opp fra underlaget. Mange gjr her den feilen at de lfter seg alt for hyt opp - noe som kan resultere i unskete spenninger i korsryggen. S utfr velsen forsiktig og kontrollert, og bygg en sterk rygg! 

velse 4: PLANKEN

Slik gjr du: Her skal du p samme mte som i pushupsene holde en rett linje fra topp til t, og pass p at du ikke skyter rumpe for mye opp eller at midjen og magen begynner falle ned mot underlaget nr du begynner bli sliten! 

velse 5: BRIDGE/BROEN

Slik gjr du: Ligg p ryggen med fttene plantet solid i gulvet, by i knrne, og la armene ligge langs sidene. Lft s hoftene opp til det dannes en rett linje fra knr til skuldre, hold et sekund p toppen, og senk s midjen og hoftene ned mot underlaget igjen fr du s repeterer videre. 

velse 6: STATISK KNEBY

Slik gjr du: St med et stabilt og godt steg med fttene, senk deg s ned som i en vanlig kneby, og hold s bunnposisjonen s lenger du klarer til full utmattelse. 

HUSK SJEKKE INNOM BLOGGEN BDE LRDAG OG SNDAG FOR NYE ARTIKLER OG SAKER! RIKTIG GOD FREDAG S LENGE! 

- Cornelis 

Sprsml og/eller foresprsler? Send meg gjerne en direkte email!

Eller flg meg ogs @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren p Facebook

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #trene #helg #fredag #valg #hjemmetrening #iform #helse #Norge #blogg #blogginnlegg #treningsbloggen #trener #CornelisElander 

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Hollywoodtreneren

Promote Your Page Too Norske blogger