– Jeg gikk på en smell…


Jeg er for tiden ute på en 6 ukers roadtrip i Europa, og i går gikk jeg virkelig på en smell… 

Les mer på: Corneliselander.com

De siste ukene har jeg blant annet vært innom Norge [for å holde en stor Bootcamp i Oslo], Tyskland, Holland, Belgia, og nå er jeg i Frankrike. Fellesnevneren for dem alle er at jeg er langt unna mitt eget kjøkken og hverdag hjemme i Hollywood, og når du er ute på tur må en ofte ta til takke med det man finner på veien. Heldigvis har jeg med meg en haug med sunne protein- og superbarer, men av og til må man også spise litt av den usunne maten de tilbyr, og i går var et slikt tilfelle…

BWaXeAOlu4B

Heldigvis har jeg med meg mange av disse… 

Vel, på vei fra Bordeaux til rivieraen i Syd-Frankrike [som jeg nå befinner meg i] dumpet jeg nemlig innom denne diner`en. Og selv om “maten” de serverte var ting jeg ikke har smakt på årevis, så var det i hvert fall en opplevelse. 

Så tro meg når jeg skriver at det blir veeeeeeeeeldig lenge til neste gang du ser et slikt bilde av meg, men her er altså beviset på at også jeg kan kjøre i meg en usunn burger en gang i blant. Vel, det blir ca. 10år mellom hver, så det får vel gå 😉 

Fortsatt god sommer til dere alle, fra trener’n [akkurat nå i Nice] 

– Cornelis

Spørsmål og/eller forespørsler? Send meg gjerne en direkte email!

Eller følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #hverdag #sommer #mat #kosthold #reise #fit #fitness #blogg #blogginnlegg #trene #treningsbloggen #trener #CornelisElander 

7 kommentarer
    1. “Spiser burger på jobb
      På Sats Elixia i Drammen snakker PT-gruppen ofte om kroppspresset. De har en generell holdning om at det er lov å kose seg med god mat og drikke, og at man bør ha et sunt forhold til trening. Det prøver de å formidle til medlemmene sine.
      Iblant kjøper de store mengder hamburger og pommes frites og tar en felles middag foran alle i treningssenteret.
      Samtidig er de helt avhengige av kundene sine. PT-ene får betalt for folks ønske om bedre helse, men de skal også hjelpe de som drømmer om store og definerte muskler til sommeren.
      Men hva skal de gjøre med de foreløpig få menneskene som er villig til å gjøre hva som helst for lav fettprosent og store muskler?
      Og hvem skal sørge for at Gulbrandsen og co. får de retningslinjene?”

    2. Tilbaketråkk: Tungsten carbide powder
    3. Tilbaketråkk: کانادا
    4. Tilbaketråkk: well designed study
    5. Tilbaketråkk: noosa electrician

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg