hits

Her er det viktigste du kan spise for kt muskelmasse og styrke!


For de av dere som har fulgt meg en stund s vet dere at det srlig er n restaurant og mltid jeg verdsetter mer enn andre, og det er dagens [i mine yne] viktigste mltid p min lokale favorittrestaurant Le Pain Quotidien. Og nei, jeg er IKKE sponset eller p andre mter betalt for si dette :)

Les mer p: Corneliselander.com

Dagene mine her i LA starter gjerne med en stor frokost p restauranten Le Pain Quotidien. Her er alt fra kaffen, brdet, plegget, og alt annet jeg inntar kologisk, og det eneste stedet i LA/USA [jeg har funnet] der du kan finne ordentlig sunt, europeisk brd. Personlig pleier jeg g for en kurv full med passende tilbehr som yoghurt, egg, skinke, og smr, og ved siden av dette gr det gjerne ogs et par kanner med kaffe :) Skal man yte og bygge maksimalt med muskelmasse trenger man nemlig ogs energi, og for meg er dette da den beste mtene gjre det p!


N vet jeg mange liker hoppe glatt over frokosten, og enkelte mener feks av intermittent fasting er metoden g for. Personlig har jeg kommet fram til at beste effekt (for meg, og svrt mange av mine kunder) nettopp er innta en veldig stor frokost, for s mer eller mindre bare innta flytende fde (eventuelt lett fordyelige ting som en kjapp sportsbar eller kesam/cottage cheese) hverdagen igjennom - og s innta en veldig stor og proteinrik middag p kveldstid. Og helst etter en beinhard treningskt. Slik vil man bde lettere kunne bygge maksimalt med muskelmasse (fordi man bde har tilgang p nok energi for utfre de tyngste lftene), men ogs fylle opp glykogenlagrene etter treningen og bygge opp igjen. Husk ogs at det trene egentlig betyr det samme som bryte kroppen ned, for s [forhpentligvis] bygge den sterkere og strre opp igjen!


I tillegg til at det innta en stor og god frokost kan vre med p hjelpe deg med lettere bygge muskelmasse og styrke, viser ogs flere studier at det i tillegg er UTROLIG sunt! Iflge en stor underskelse fra Colombia University kom man nemlig fram til at det skippe dagens frste mltid kunne vre med p ke sjansen for bde hjertesykdom, hyt blodtrykk, diabetes, og overvekt. Og i tillegg mener jeg at det innta et ordentlig mltid frst p dagen ogs kan ha en "ned-stressende" og smart effekt som jeg mener har minst like mye si for bde kroppsformen og helsetilstanden som bare nr og hva du kjrer i deg. S summa summarum er alts at du br spise litt mat tidlig p morgenkvisten, og gjerne litt kologisk og sunn kost!

S SPISER DU FROKOST?

Sprsml og/eller foresprsler? Send meg gjerne en direkte email!

Eller flg meg ogs @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren p Facebook

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #fitness #mat #trene #iform #Norge #blogg #blogginnlegg #treningsbloggen #trener #CornelisElander

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Hollywoodtreneren

Promote Your Page Too Norske blogger